TERMENI ȘI CONDIȚII
Stimate partener. Acești termeni și condiții sunt prezentate ca forma tip pentru efectuarea
suportului dvs. informațional în procesul conectării serviciului e-commerce de la maib. Vă rugăm să utilizați
această pro-formă și, după necesitate, să modificați detaliile specifice pentru business case-ul dvs.
Prezenții Termeni și Condiții de utilizare a magazinului online www.cleaningacademy.md sunt aplicabile comenzilor
pentru achiziționarea produselor/serviciilor oferite de compania CLEANING ACADEMY S.R.L. prin intermediul site-ului. Pentru folosirea în bune condiții a site-ului, vă recomandăm familiarizarea cu atenție a Termenilor și Condiții- lor prezentate. Ne rezervăm dreptul de a face modificări ale acestor prevederi, fără o notificare prealabilă.

1. DISPOZIȚII GENERALE
Acest site este deținut de CLEANING ACADEMY S.R.L.. La înregistrarea comenzii in magazinul online, Cumpărătorul accepta Termeni si Condițiile de vânzare a bunurilor/produselor și/sau prestare a serviciilor care sunt bazați pe legislația RM (in continuare – Termeni și Condiții) prezentate mai jos.
Utilizarea website-ului presupune acceptarea Termeni si Condiții propuse de către CLEANING ACADEMY S.R.L., în conformitate cu Legea nr.284/2004 privind Comerțul Electronic. Relațiile dintre client si vânzător sunt stabilite în baza Legii nr.105/2003 cu privire la Protecția drepturilor consumatorului, si a altor acte normative adoptate în conformitate cu aceasta. Vânzătorul își rezerva dreptul de a modifica Termenii si Condițiile date, iar Cumpărătorul este obligat sa monitorizeze modificările.

2. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Prin utilizarea site-ului www.cleaningacademy.md, sunteți de acord în mod automat cu colectarea și prelucrarea
datelor cu caracter personal, care sunt necesare pentru procesarea/confirmarea/executarea comenzilor.
Datele personale se prelucrează doar pentru scopuri legitime, precum acela de a furniza produsele pe care
le comanzi, promoții, google analytics, cookies și notificări\newsletter.
Toată informația ce conține date cu caracter personal este stocată și utilizată doar pentru perioada necesară
atingerii scopurilor pentru care a fost colectată și în conformitate cu prevederile stabilite de Legea nr.
133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal.
Noi folosim măsuri de securitate comerciale pentru a preveni accesul neautorizat, menținerea exactității
date-lor și pentru asigurarea utilizării corecte a informației de pe site. Transmiterea datelor pe internet sau
prin rețea wireless nu poate fi protejata în totalitate. Prin urmare, la fel ca alte companii, noi nu putem
garanta securitatea informației pe care o oferă Cumpărătorului, astfel, el va face acest lucru pe propria
răspundere.

3. ÎNREGISTRAREA ȘI ACHITAREA COMENZII
Achitarea comenzilor este posibilă cu cardul de plată – la primirea comenzii veți primi bonul fiscal ce va
confirma plata.
Plata online se face în condiții de siguranța maxima folosind ca instrument de plată cardul de plată, care
permite efectuarea de tranzacții online. După efectuarea plății veți primi o confirmare de plata pe adresa dvs.
de email.
Procesatorul de plata folosește un sistem securizat, bazat pe ultima versiunea a standardului de securitate
3D-Secure ceea ce înseamnă o nouă abordare globală a autentificării cumpărătorilor în tranzacții sigure
online. Aceasta măsura de siguranța presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuării plații pe
o pagina securizata maib unde autentificarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de
unică folosințe pentru fiecare tranzacție online.

maib | de uz intern
informaţie accesibilă doar angajaților băncii
Rambursarea mijloacelor bănești se efectuează doar pe cardul de plată care a fost folosit pentru achiziție.
Pentru a efectua o plată, va trebui să introduceți detaliile cardului dvs. bancar. Transferul acestor informații
se face în conformitate cu toate măsurile de securitate necesare. Informațiile sunt transmise în formă criptată
și sunt stocate numai pe un server specializat al sistemului de plăți.
Pentru efectuarea plății vor fi solicitate următoarele date:

o Numărul cardului (16 cifre)
o Data expirării (luna și anul)
o Codul CVC sau CVV (3 cifre)
o Numele și prenumele de pe cardul de plată

În cazul în care valuta cardului diferă de valuta tranzacției (MDL), atunci la convertirea sumei reținute din
contul de card se vor aplica condițiile băncii emitente.

4. PRESTAREA SERVICIILOR DE CURĂȚENIE
După înregistrarea plății sau a unei programări confirmate, clientul va fi informat cu privire la data și ora estimată pentru prestarea serviciilor de curățenie.
Serviciile de curățenie în raza mun. Chișinău se efectuează în termen de până la 5 zile de la confirmarea comenzii de către operatorii noștri sau în ziua programată și confirmată cu operatorul nostru. Serviciile pot fi prestate între orele 9:00 – 17:00. Programul de lucru rămâne între orele 9:00 – 17:00, iar condițiile de tarifare pentru deplasare vor fi comunicate în momentul confirmării comenzii.
Serviciile nu se prestează în zilele de duminică și în sărbătorile legale, cu excepția cazurilor speciale, agreate în prealabil.
În cazuri excepționale (ex. condiții meteo extreme, trafic intens, indisponibilitate temporară a personalului, situații neprevăzute), programarea poate fi replanificată. Clientul va fi informat în timp util în legătură cu orice modificare apărută.
Clientul poate solicita prestarea serviciilor la orice adresă – acasă, la birou sau altă locație. Pentru fiecare comandă se acceptă o singură adresă de prestare. În cazul în care clientul dorește servicii la mai multe locații, este necesară plasarea unor comenzi separate.
La finalizarea serviciilor, recomandăm clientului să evalueze calitatea acestora în prezența echipei și să semnaleze imediat eventuale nereguli. Reclamațiile ulterioare privind calitatea serviciilor prestate pot fi analizate doar în baza dovezilor documentate.

5. POLITICA DE RETUR (PRESTĂRI SERVICII DE CURĂȚENIE)Conform prevederilor Legii nr. 105-XV din 13 martie 2003 privind protecția consumatorilor, în cazul contractelor de prestări servicii, clientul are dreptul de a renunța la serviciu și de a solicita returnarea banilor în termen de 14 zile de la data confirmării comenzii, doar dacă serviciul nu a fost încă prestat.
Dacă serviciul de curățenie a fost deja efectuat parțial sau integral, nu se acceptă returnarea sumelor achitate, decât în cazuri bine justificate, precum:
  • neconformitatea serviciului prestat față de ceea ce a fost agreat în prealabil,
  • anularea comenzii de către prestator,
  • imposibilitatea obiectivă de a presta serviciul la adresa clientului (ex. forță majoră).
Modalitatea de rambursare:
Sumele se restituie pe același card bancar de pe care a fost efectuată plata, în termen de 5 zile lucrătoare de la aprobarea cererii de retur.
Contact pentru solicitare retur: +373 6907 5559
Termen maxim de solicitare a returului: 14 zile de la confirmarea comenzii, doar dacă serviciul nu a fost prestat.
Procesarea cererii: 5 zile lucrătoare

6. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE
În conformitate cu prevederile Legii Nr.133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal, furnizorul de
servicii prelucrează date cu caracter personal. Datele cu caracter personal sunt prelucrate cu buna-credință
și se face în temeiul și în conformitate cu prevederile legale. Prelucrarea datelor cu caracter personal se
realizează prin mijloace mixte (automate și manuale), cu respectarea cerințelor legale și în condiții care să
asigure securitatea, confidențialitatea și respectarea drepturilor persoanelor vizate.
Furnizorul colectează și prelucrează doar datele personale furnizate de consumatori la efectuarea comenzii:
nume, prenume, număr de telefon, adresa, adresa poștală.
Datele personale sunt utilizate exclusiv în scopul administrării site-ului, pentru a permite accesul la informații
special, pentru livrarea comenzilor sau pentru a contacta consumatorul în vederea executării livrării. Prin
prezenta informare, utilizatorii și consumatorii iau cunoștință despre faptul că li se vor prelucra și utiliza
datele cu caracter personal (nume, prenume, număr de telefon, adresa, adresa poștală). Furnizorul de
servicii prelucrează datele cu caracter personal ale utilizatorilor și consumatorilor care sunt furnizate prin
navigarea, folosirea și înregistrarea pe site-ul www.cleaningacademy.md
Orice informație furnizată de către utilizatorii și consumatorii site-ului www.cleaningacademy.md, va fi considerată și
va reprezenta consimțământul expres ca datele personale să fie folosite de Furnizor.
Furnizorul nu va dezvălui unei terțe părți niciuna dintre datele deținute, fără acordul persoanelor vizate și nu
va comercializa, schimba, divulga aceste date cu alte persoane, cu excepțiile prevăzute de legislația în
vigoare (la solicitarea instituțiilor publice ale statului, organele de drept, instanțelor de judecată, de
asemenea autorizate să prelucreze date cu caracter personal).
Datele cu caracter personal pot fi prelucrate și utilizate de către Furnizor și în scopuri statistice și de
promovare ulterioară.
Furnizorul de servicii îndeplinește cerințele de securitate a datelor cu caracter personal și asigură protecția
datelor consumatorilor și le protejează pentru a nu fi pierdute, distruse, distorsionate/falsificate sau divulgate
terțelor persoane.
Angajații furnizorului de servicii sunt obligați să respecte confidențialitatea datelor personale ale
consumatorilor. Prelucrarea datelor cu caracter personal va fi realizată de persoana împuternicită a
Furnizorului.
Furnizorul utilizează metode și tehnologii de securitate conform prevederilor legale în vigoare.
Furnizorul nu colectează informații referitoare la tranzacții, cum ar fi nr. la card, data expirării, țara de origine.
Pentru mai multe detalii și informații orice persoană interesată se poate adresa printr-un email la
example@mail.com sau prin telefon la numărul +37369075559

7. DATELE DE CONTACT
Denumirea juridica a companiei: CLEANING ACADEMY S.R.L.
IDNO: 1024600005033
Adresa juridica: str. MD-2002, mun. Chisinau, str. Muncesti sos., 77
Adresa fizica: -
Telefon de contact: +37369075559
Email de contact: example@mail.com
Expediază-ne o poză cu încăperea, indică suprafața și numărul de geamuri. Scrie solicitările pe orice messenger, iar noi vom reveni cu un calcul exact!
Află prețul din poză, cu o exactitate de 99%